Avatar billede torben Praktikant
09. maj 2017 - 15:38 Der er 13 kommentarer

Genskab mistet filer

Hej håber i kan hjælpe mig
sagen er min bærebar har valgt at slette min HD for anden gang, køre Win 7 86 bit
Der er ganske få filer jeg gerne ville have mest nogle word og excel

VI har prøvet en del ubutu og andre måske har vi bare ikke haft det helt rigtige program,

På forhånd tak
Avatar billede michael_stim Ekspert
09. maj 2017 - 16:55 #1
Du kan pröve recuva:
http://www.piriform.com/recuva
Avatar billede Slettet bruger
09. maj 2017 - 17:30 #2
Så vidt jeg har forstået, gælder den mulighed kun hvis man kører en mekanisk HDD.
En SSD disk sletter faktisk data medens en mekanisk HDD bare gemmer dem så de kan overskrives, og hvis de ikke er det, kan gendannes.
Avatar billede ErikHg Ekspert
09. maj 2017 - 19:39 #3
Prøv dette link:

http://dk.wondershare.com/disk-utility/ssd-recovery.html

Håber det fungerer....
Avatar billede michael_stim Ekspert
09. maj 2017 - 19:42 #4
Hvor står der at det er en SSD? Har jeg misset noget?
Avatar billede torben Praktikant
09. maj 2017 - 19:59 #5
Det er en ganske almindelig gammeldags HDD
Avatar billede torben Praktikant
09. maj 2017 - 20:02 #6
Har glemt at skrive den ikke kan opstarte den bærebare den kommer fra men har hdd docking station
Avatar billede torben Praktikant
09. maj 2017 - 20:05 #7
Hej Erik dit link er hvis til SSD ikke eller tager jeg fejl
Avatar billede torben Praktikant
09. maj 2017 - 20:20 #8
http://www.piriform.com/recuva er det svære også prøvet uden held
Avatar billede ErikHg Ekspert
09. maj 2017 - 20:25 #9
#7

Nej du tager ikke fejl. Jeg stirrede mig blind på det Valby havde skrevet i #2.

Det var en fejl fra min side.
Avatar billede torben Praktikant
09. maj 2017 - 20:27 #10
Pyt GG man er jo bare venlig og gerne vil hjælpe
Avatar billede Slettet bruger
09. maj 2017 - 21:48 #11
Og min kommentar tog slet ikke stilling til hvilken slags disk det var.
Det var bare en forbrugeroplysning - rigtig eller ej :-)
Avatar billede ptj_11 Forsker
09. maj 2017 - 22:46 #12
#8 Hvad sker der, når du forsøger at køre  en scanning for slettede filer på disken med recuva?
/ptj_11
Avatar billede torben Praktikant
10. maj 2017 - 07:38 #13
Nu er det en knægt der er igang, Men finder ingen filer over hoved efter det jeg fået at vide.

Men de må jo være der på en eller anden måde de kan jo ikke for svinde 100% helt af sig selv