Avatar billede PeterMejer Novice
10. maj 2017 - 12:00 Der er 4 kommentarer

Pris på udvikling af (simpel?) app til Android/ iOS

Hej,

Mon der er nogen der kan give et bud på ovenstående? - Opgaven går ud på at lave et rabatkort, lige som de rabatkort man f.eks. kan få hos bageren. Her er det bare sko, så nå man har købt 9 par sko til fuld pris, får man det 10. par til f.eks. halv pris.
Jeg har ikke rigtig nogen idé om, hvordan man kan administrere det, men det skal selvfølgelig ikke være sådan at kunden kan fuske med det. Det kunne også være fint, hvis vi kunne pushe ud, når vi har fået nye varer.

Forslag og dialog modtages med yderste tak :-)
Avatar billede michael_stim Ekspert
10. maj 2017 - 12:39 #1
Ud fra din beskrivelse vil jeg gätte på mellem 10.000 og 500.000.

Men som du selv skriver skal der nok en dialog til og ud fra den skal der skrives en form for kravspecifikation, först der kan man begynde at diskutere pris.
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
10. maj 2017 - 13:48 #2
i bund og grtund er det vel bare 3 simple tabeller

tbl_user (kunde), tbl_vare, tbl_map_user_vare (order tabel)

hvorfor vil du lave det som en app, og ikke "bare" en responsiv hjemmeside ??
jeg tror der er flere der ville kunne byde på opgaven hvis det er en hjemmeside.

hvilke programmerings sprog havde du tænkt det skulle laves i ??
hvilke værktøjer ??

du skal vel selv vedligeholde app'en efterfølgende,

hvem skal supperterer appen når den er færdig ?? pris pr time

som skrevet i #1 "skal der skrives en form for kravspecifikation, först der kan man begynde at diskutere pris".
Avatar billede Peter Poulsen Praktikant
07. juli 2017 - 14:57 #3
Hej

Vil lige høre om du skal løse opgaven for en kunde eller om du selv er kunden?

Hvis jeg skulle løse opgaven ville jeg lave den som en hybrid-app, hvor samme kode base både kan anvendes på Android, iPhone, Windows phone og i en browser. Har gode erfaringer med at arbejde med bestemte hybrid app frameworks.
Avatar billede PeterMejer Novice
14. oktober 2020 - 13:47 #4
Først af alt - undskyld at jeg ikke har svaret på noget som helst, men jeg har ærlig talt glemt at jeg havde oprettet dette spørgsmål.
Jeg har fået lavet en superfin hjemmeside der kan håndtere det hele.
Tak og undskyld igen :-)