Avatar billede Janni Praktikant
10. maj 2017 - 21:48 Der er 1 kommentar

Videoredigering - zoom in-effekt

Hej alle

Jeg har en del små videoer, der skal klippes sammen til en - det klarer jeg nemt!
Men hvis jeg ønsker at zoome ind på bestemt områder i "billedet"/optagelsen i en kortere periode - hvilket program er så nemmest?

Fyr løs med gode ideer - enten til PC eller iPad (men helst gratis).

Mvh. Janni

PS: Det skal være sådan, at der zoomes ud igen - og helst alt for mange klip;-)
Avatar billede kurtba Ekspert
11. maj 2017 - 00:04 #1
Det er godt nok  ikke gratis - men et kanon program på alle måder. Adobe Premiere Elements 15. Koster ca. 500 kr. Har man også brug for et godt fotoprogram, kan man købe Adobe Photoshop Elements, og køber man dem som pakke, får man en rimelig stor rabat.
Der kan zoomes i Premiere Elements, ændres hastighed og alt muligt andet.
På Youtube kan man finde nærmest alle mulige vejledninger om brug af programmet, og der vil man så opdage rigtig mange andre spændende muligheder.
Her kan du se div. eksempler - også på zoom.
https://www.youtube.com/results?search_query=adobe+premiere+elements+15
Sluttelig kan  man vælge output i alle mulige formater. Alm. dvd, bluray, hd, til youtube, til nettet osv. Man får rigtig meget for pengene.