Avatar billede ErikHg Ekspert
11. maj 2017 - 13:49 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Indsættelse af billeder i spørgmål på eksperten.

Da det ind imellem for at tydeliggøre et spørgsmål, kan det være smart at indsætte billeder. Jeg ved ikke helt hvordan dette foregår, men det er noget med up-loading af det/de ønskede billeder.
Måske kan nogen forklare det.
Avatar billede michael_stim Ekspert
11. maj 2017 - 14:05 #1
Kan ikke väre så svärt, bare at lave en upload-knap når man opretter spörgsmål. Det behöver jo ikke at vises i selve spörgsmålet, kan bare väre et link. Tror der er mange der har önsket det i sin tid.
Avatar billede Slettet bruger
11. maj 2017 - 15:17 #2
Du kan ikke indsætte et billede i selve teksten, hvis det er det du mener, men du kan lægge et billede på nettet, som du så linker til, og det er da lige så godt.
https://billedeupload.dk/
Avatar billede Slettet bruger
11. maj 2017 - 15:21 #3
Ps. man skal kopiere linket man får fra billedeupload siden, og sætte det ind i
din tekst..
Avatar billede michael_stim Ekspert
11. maj 2017 - 15:22 #4
#2
Lige så godt vil jeg ikke mene det er. Det er vel en del lettere at man har en upload-knap når man opretter sit spörgsmål i stedet for man skal ind på en anden side og uploade sit billede. Det kräver ikke specielt meget at udvikle det, det eneste det kräver er lidt serverplads.
Avatar billede Slettet bruger
11. maj 2017 - 15:28 #5
Nå ja, jeg tænkte nu bare på informations værdien, og der er det jo ikke noget problem lige at trykke på et link.
Proceduren med direkte at kunne lægge et billede ind, kender jeg ikke.
Avatar billede michael_stim Ekspert
11. maj 2017 - 15:30 #6
#5
Tror det var et önskemål fra opretters side til eksperten ;-)
Avatar billede Slettet bruger
11. maj 2017 - 15:39 #7
Så held og lykke med det da :-)
Avatar billede michael_stim Ekspert
11. maj 2017 - 15:41 #8
Som jeg skrev tidligere, så tror jeg den har väret oppe og vende et par gange ;-)
Avatar billede michael_stim Ekspert
11. maj 2017 - 15:41 #9
Men idéen er god nok.
Avatar billede ErikHg Ekspert
11. maj 2017 - 16:07 #10
Det betyder ikke noget for mig at det er et link man skal klikke på for at se billedet.
Det at billedet ikke kan ses direkte har mindre betydning :-)
Avatar billede Peter Guru
06. november 2020 - 10:43 #11
Jeg kan stadig ikke hitte ud af at sætte billeder ind i indlæg?
Avatar billede michael_stim Ekspert
06. november 2020 - 10:49 #12
#11
Det er fordi man ikke kan ;-)
Avatar billede Peter Guru
06. november 2020 - 11:06 #13
Man kan vel sætte et link ind?
Avatar billede Peter Guru
06. november 2020 - 11:06 #14
Avatar billede michael_stim Ekspert
06. november 2020 - 11:10 #15
Avatar billede Peter Guru
06. november 2020 - 11:26 #16
Virker mit link #14 ikke?
Avatar billede michael_stim Ekspert
06. november 2020 - 11:42 #17
Jo, du ser præcis det samme som mig.
Avatar billede michael_stim Ekspert
06. november 2020 - 11:43 #18
Så, nok spam af Erik's tråd fra min side.
Avatar billede Peter Guru
06. november 2020 - 12:06 #19
Hvad har jeg nu gjort?
Avatar billede ErikHg Ekspert
06. november 2020 - 12:36 #20
Jeg undrede mig over at der står "Der er kommet en kommentar på dit spørgsmål".  Det er næsten 3 1/2 år siden det blev oprettet, og jeg har fået det tul at fungere på tilfredsstillende vis. Jeg har bare iikke markeret det som løsning. Det må I undskylde.