12. maj 2017 - 14:02 Der er 2 kommentarer

Computer reagerer ikke på headset

Hej :)
Jeg har et problem, med at få mit headset connected. Jeg plugger det i computeren (jackstick), men på computeren kan jeg ikke se at det er plugged i. Når jeg prøver at opdatere min driver, skriver den at der opstod et problem. Jeg gendannede min computer i går, og inden jeg gjorde det, så virkede det uden problemer.

Nogen der har forslag til hvad jeg kan gøre?

ps. jeg har windows 10

- Martin
Avatar billede ErikHg Ekspert
12. maj 2017 - 15:07 #1
Nu kender jeg ikke ret meget til Windows 10, men jeg vil tro at hvis du højreklikker på højttaler ikonet på proceslinjen kommer der et vindue frem, hvori der står:
Åbn lydstyrke
Afspilningsenheder
Optagelsesenheder
Lyde
Indstillinger for lydstyrkeregulering

Klik på Afspilningsenheder, derved popper der forskellige muligheder op. Sæt derefter flueben ud for det ønskede.
Avatar billede poko1 Ekspert
12. maj 2017 - 16:52 #2
Tryk på Windows tasten+X og vælg enhedshåndtering se om der er nogle mangler
https://billedeupload.dk/images/zkRvM.png
i Controlpanelet tryk på Højtaler symbol og vælg hvis flere enheder.
https://billedeupload.dk/images/VU5W7.png