Avatar billede Klaphattens Novice
15. maj 2017 - 17:20 Der er 4 kommentarer

Hjælp en studerende

Min kone sidder med sin hovedopgave på sit studie og kunne godt bruge noget hjælp i form af besvarelser på et spørgeskema.

Det er ofte lidt besværligt for studerende at få hjælp til deres opgave, enten fordi folk har for travlt og eller glemt hvordan det er at være en studerende der sidder med sådanne opgaver :).

Derfor bruger jeg nu de kanaler jeg kan, til at udbrede et spørgeskema.

Det er et spørgeskema ang bæredygtighed i modebranchen, og ja det er ikke noget der normalt fanger mænd, men hun kunne også bruge vores syn på det.

Det er 26 spørgsmål fordelt på 3 sider.

Hun/vi vil sætte pris på hvis i vil bruge 2-3 min på dette skema.

Spørgeskemaet vil blive afsluttet i morgen (16/5) (kort varsel ja, men hun mangler lige de sidste besvarelser for at komme i hus).

https://freeonlinesurveys.com/s/qLMsUeB4#/0

På forhånd tak til de flinke mennesker der vil hjælpe min kone.
Avatar billede store-morten Ekspert
15. maj 2017 - 17:34 #1
? 5 kan ikke besvares!!!!
Genstarter eller siden går ned.
Avatar billede KennethLykke Mester
15. maj 2017 - 17:36 #2
Det virkede fint for mig
Avatar billede store-morten Ekspert
15. maj 2017 - 17:44 #3
Kunne ikke vælge et punkt, kom videre med en kommentar :-)
Avatar billede michael_stim Ekspert
15. maj 2017 - 18:02 #4
Done