Avatar billede LiseM Novice
16. maj 2017 - 18:04 Der er 2 kommentarer

Kan ikke åbne Skype på PC samt noget om takster

Hej

Jeg har installeret Skype på min PC. Jeg bruger ESET som antivirusprogram.

I weekenden opdaterede jeg ESET og kørte diverse skanninger. Nu kan jeg pludselig ikke åbne Skype. Er der nogen, der har et bud på, hvad jeg skal gøre?

Desuden: Min søster er i Norge med et dansk mobilnummer. Hvordan finder jeg taksten for hendes opkald fra Norge til et dansk mobilnummer? Er det at regne for et opkald fra Danmark til Danmark eller regnes det som et opkald fra Norge til Danmark? Og som sagt: hvordan finder jeg ud af taksten?
Avatar billede Slettet bruger
16. maj 2017 - 23:49 #1
taksterne står på skypes hjemmeside

du skal checke/overveje om ESET har puttet nogle skype filer i karantæne. det kan være grunden til at skype er færdig.

du skal også checke om din skype er inficeret.
Avatar billede ania Praktikant
02. maj 2020 - 14:16 #2
For 43-4 uger siden brugte jeg skype på min PC, fik den og alt var okay.
I de sidste par dage er ikonet "dødt" = jeg kan slet ikke åbne min skype, og jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg genopretter forbindelsen. Jeg har jo stadig min skype-adresse.