Avatar billede Jannickhess Professor
17. maj 2017 - 15:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kodehusker / True key

Da jeg er igang med at hjælpe med en ven, med at kunne logge på sider der kræver brugernavn og koder.

Har vi brug for lidt hjælp, til programmet der heder True key
som hjælper med at huske ens koder., da jeg ikke lige kan få det til at fungere på hans pc,er med Windows 10

Og browseren Crome
Avatar billede store-morten Ekspert
17. maj 2017 - 16:55 #1
Er der ikke andet du skal huske?
Avatar billede Jannickhess Professor
17. maj 2017 - 22:26 #2
Jeg fandt ud af langt om længe at de andre emailadresser allerede var benyttet, og de kunne vidst åbenbart kun bruges en gang

Så løsningen for mig var at oprette en helt ny konto med en ubrugt email adresse
Og derefter kunne jeg benytte kode huskeren igen

KH
Jannick
Avatar billede Slettet bruger
18. maj 2017 - 00:24 #3
og så en dag bryder windopws 10 sammen og alle dine koder er væk :)

det klogeste er at skrive dem ned i en gammeldags lommebog, og lave dit eget system, sådan at du kan huske dine koder.

når du gemmer koder i en computer som kan bryde sammen, så ber du om det selv! (at det ender galt)
Avatar billede posten Ekspert
19. maj 2017 - 01:15 #4
jeg har da i MANGE år brugt notesblok til at gemme mine koder i har som en selvfølge også en kopi på en usb nøgle da jeg jo også når jeg er på besøg hos andre ku få brug for nogen af mine koder min chome i win 10 kan da også gemme koder der gør du jo det når man er "ude" siger nej til når den vil gemme koden og i chrome kan du jo også redigere dine koder i avanceret indstillinger
Avatar billede Jannickhess Professor
22. maj 2017 - 10:37 #5
Hejsa sidwave

Det er en kode husker, hvor mine koder ligger gemt, så jeg kan logge på alle mine enheder, koderne ligger derfor ikke lokalt på min egen computer alene

men ellers tak skal du have

KH

Jannick