Avatar billede juhl Mester
19. maj 2017 - 20:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Epson WF-2520 mangler blæk, - men hvilken?

Hej
Når jeg lige nu sender et job til print på min Epson WF-2510 printer, får jeg en besked om, at printeren er ved at løbe tør for blæk. Det tror jeg gerne, men problemet er, at printeren har 4 blæk patroner.
Hvordan finder jeg ud af, hvilken af patronerne, der er ved at løbe tør?
Jeg kan ikke se det i Epsons printerprogram eller på printeren :-(
PC'en er en ThinkPad x220 med Windows 10 64 OS.
PFT
Avatar billede ErikHg Ekspert
19. maj 2017 - 21:12 #1
Det lyder utroligt at der ikke kommer besked om hvilken patron der er tale om.
Jeg har selv Canon og der popper et vindue op i rigelig god tid og man kan direkte se hvilken patron der er ved at løbe tør eller skal skiftes.

Jeg har kikket på brugsvejledningen for Epson WF-2520 i PDF format, og på side 98 står der noget spændende om netop udskiftning af blækpatroner. Vejledninger er oven i købet på dansk.

Prøv dette og se om det hjælper :-)
Avatar billede juhl Mester
20. maj 2017 - 18:54 #2
Hej Erik
Du har helt ret i din betragtning. Normanlt synes jeg også, der skulle komme sådan et vindue. Men det er måske forsvundet i en opdatering :-( Det ser ud som om, min installation ikke helt stemmer overens med den, der forklares i manualen.
MEN, jeg fandt det. Under "Udskriftsindstillinger". Klikker jeg på den, kommer der en menuside op, hvor jeg kan vælge Blækniveauer. Et underligt sted at placere den information.
Men nok om det. Tak for hjælpen. Jeg fandt det, jeg søgte, og nu skal jeg så blot huske det fremover :-)
God vind!
Avatar billede ErikHg Ekspert
20. maj 2017 - 20:10 #3
Det glæder mig det lykkedes :-)