Avatar billede Bjr Praktikant
27. maj 2017 - 15:19 Der er 6 kommentarer

Kan ikke tænde

Hej jeg har en  Lenovo s6000 tablet som lige pludselig gik død under brug er der nogen som kan hjælpe
Avatar billede ErikHg Ekspert
27. maj 2017 - 16:18 #1
Jeg ved ikke om det vil hjælpe, men prøve at tage batteriet ud, og sæt det i igen.
Jeg har selv et Samsung Galaxy J5 der nogle få gange også er gået ud, uden varsel.
Jeg har også sat opladeren til, og derefter er "dyret" startet.
Avatar billede Slettet bruger
27. maj 2017 - 17:39 #2
prøv om den kan køre på ledning og uden batteri
(defekt batteri kan være årsagen)
Avatar billede ErikHg Ekspert
27. maj 2017 - 18:49 #3
#2
Jeg troede også batteriet i min Samsung var defekt, men det var heldigvis ikke tilfældet. Det er noget siden der var problemer, og jeg mistænker at jeg selv har fået pillet ved noget som jeg skulle have holdt nallerne fra.
Avatar billede Bjr Praktikant
27. maj 2017 - 21:11 #4
Nu er det sådan at det er en tablet ikke en mobiltelefon så batteri er ikke sådan at tage af .det var mens jeg brugte tablet at den pludselig gik i sort er der nogen som har den problem
Avatar billede hjolsen Ekspert
28. maj 2017 - 06:27 #5
Prøv at holde power  og volumen up  inde samtidig !
Avatar billede Bjr Praktikant
28. maj 2017 - 11:58 #6
Der sker ikke noget