Avatar billede Jannickhess Professor
27. maj 2017 - 20:28 Der er 5 kommentarer

Overfører filer fra iPhone til pc

Jeg vil gerne have hjælp, til at kunne overfører de filer der fylder ret meget på min iPhone til min. Computers harddisk.

Vil helst bruge et gratis program til at kunne gøre det med hvis der findes et godt et

Med kabel forbundet via pc'en finder pc'en ikke ret meget
Da jeg har rigtig mange billeder og videoer

Ønsker jeg at frigøre noget plads på min IPhone

Håber nogen kan hjælpe

Kh

Jannick
Avatar billede INK Ekspert
27. maj 2017 - 21:28 #1
Jeg kan anbefale at installere Google Fotos på din iPhone. Så uploades fotos og videoer til skyen og du har dermed en backup. Du kan se dine fotos på alle dine enheder uden de fylder op (kræver selvfølgelig on-line forbindelse).
Når fotos er sikkerhedskopieret foreslår programmet, at du sletter dem fra iPhonen.
(Husk slettede fotos almindeligvis bevares i 30 dage)
Du kan også uploade dine fotos fra PCen, så alle ligger i skyen.
Avatar billede INK Ekspert
27. maj 2017 - 21:37 #2
Ser nu, at du tidligere har spurgt om det samme. Virkede disse løsninger ikke?
https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1017410
Avatar billede posten Ekspert
28. maj 2017 - 02:52 #3
ved hjælp af din apple-id laver du hër en 100% back up af din iphone så kan du gøre hvad du vil bagefter med alt i din iphone https://www.icloud.com/
Avatar billede INK Ekspert
28. maj 2017 - 08:33 #4
#3 det er altid godt at lave en sikkerhedskopi til iCloud og holde den ajour. Men du har kun 5 GB plads med mindre du betaler ekstra. Jeg laver selv sikkerhedskopier uden fotos og videoer. Disse gemmes så i Google Fotos, der er gratis.
Avatar billede Jannickhess Professor
28. maj 2017 - 19:55 #5
Kære ink

Hejsa jeg har jo bare lige fyldt min iphone ret godt op, med næsten 64 GB, så derfor skal jeg jo lige kopiere alt over til en anden harddisk inden jeg vælger at flytte resten

Så de 5 GB er ikke helt nok, til min brug

Kh.

Jannick