Avatar billede Steen Praktikant
30. maj 2017 - 21:12 Der er 5 kommentarer

Feedback ønskes

Hej

Jeg har lavet min første hjemmeside, og ser frem til feedback fra eksperter herinde. Lad mig høre hvad I mener om den.

seoprofessionel.dk
Avatar billede Steen Praktikant
30. maj 2017 - 21:13 #1
Fjernet

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede Steen Praktikant
30. maj 2017 - 21:14 #2
Fjernet

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede michael_stim Ekspert
30. maj 2017 - 21:34 #3
Jeg synes det er noget rod. Kolonner/ikke kolonner, overskrift der går ind i en anden overskrift, citater der er smidt ind til höjre og venstre osv. Utroligt svärt at läse.
Avatar billede J. Nielsen Ekspert
30. maj 2017 - 23:31 #4
Dejlig enkel side med et klart budskab, nem navigation.

Men desværre også en del der skurrer:

For mange skriftyper, flere typer overskrifter, kursiv mv. Nogle af kursiverne er i citations-tegn (citater? hvorfra? ). Skift mellem 1 og to spalter, i forskellig bredde virker fovirrende grafisk.

Selve brødteksten er for  knudret og mangler en grundig sproglig gennemgang af en dansk-lærer med henblik på forsimpling og udlugning af fraser, for lange sætninger og stavefejl.

Fx: Stavefejl "tag skærmbillerne på"

Fx: Uforståeligt "Du kan selv bygge en hjemmeside, og læse dig frem til hvordan du skal optimere den så den er hurtig, læsevenlig, flot, konverterende og generelt understøtter dit mål. "
Ordet konverterende er et brancheord, jeg antager at det betyder at besøg på siden konverteres til salg men jeg ved det ikke for det er ikke forklaret.

Som du selv skriver "Skriv gerne relativt korte sætninger, og undgå fremmedord - Siden bliver bedømt på læsevenlighed, og der gives ikke bonuspoint, for at anvende ord, din læser ikke forstår."

Du skriver
"En hjemmeside til 25.000 kroner kan dække behovet i langt de fleste mindre og mellemstore virksomheder."
Det er nok en lidt for stor mundfuld for nogen der bare vil have SEO optimeret en alm. hjemmeside, du bør måske give indtryk af at mindre end en komplet ny hjemmeside kan gøre det

Selve teksten udstråler engagement og viden, og giver nyttige oplysninger, så med lidt finpudsning af det sproglige kan resultatet nok blive godt..
Avatar billede Steen Praktikant
31. maj 2017 - 19:21 #5
Tak for god og konstruktiv feedback.