Avatar billede ZeBa Ekspert
03. juni 2017 - 04:14 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Chrome: Import af bogmærker

Når jeg importerer bogmærker fra FireFox, bliver de allesammen lagt ind i en mappe for sig selv, men det var naturligvis meningen, at de skulle ligge sammen med de bogmærker, jeg har i forvejen og i de mapper, som har samme navn som dem, de lå i i FF.
Det kan da vel ikke passe, at man skal flytte dem rundt manuelt??
Avatar billede claes57 Ekspert
03. juni 2017 - 05:29 #1
Så er det ikke import, men synkronisering du vil have
Avatar billede ZeBa Ekspert
03. juni 2017 - 06:39 #2
Det ved jeg ikke, Jeg vil have mine bogmærker fra FF over i Chrome
Avatar billede claes57 Ekspert
03. juni 2017 - 08:38 #3
Installer xmarks addon på begge så er de hele tiden i sync.
https://www.xmarks.com
Avatar billede ZeBa Ekspert
04. juni 2017 - 00:27 #4
Og man bestemmer selv "hvilken vej"?
Avatar billede ZeBa Ekspert
04. juni 2017 - 02:20 #5
Og så slettede den 30-40 marks, som jeg samlede i går. Flot!
Avatar billede claes57 Ekspert
04. juni 2017 - 08:49 #6
de burde kunne reetableres af xmarks - ellers oversælger de "keeps your bookmarks safely backed up and in sync"
beklager på xmarks vegne - de er åbenbart ikke opgaven voksen.
Avatar billede claes57 Ekspert
04. juni 2017 - 08:54 #7
chrome har i mappen
C:\Users\[brugernavn]\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default
en "Bookmarks" og "Bookmarks.bak"
gem en kopi af Bookmarks.bak hvis den er større end Bookmarks - fjern xmarks, luk chrome, slet Bookmarks og kopier Bookmarks.bak til Bookmarks
Jeg ved ikke, hvordan ff styrer bogmærker udover dem man selv laver en backup af.
Avatar billede posten Ekspert
06. juni 2017 - 01:06 #8
xmarks burde FORBYDES LORTEPROGRAM fjernede over 100 af mine godt 200 fortrukne godt man laver LIDT  backup
Avatar billede posten Ekspert
06. juni 2017 - 01:10 #9
zeba : til at starte med ku man nøjes med at overføre og de lå så i en mappe  nu ligger de sig i linjen ved ikke hvorfor men du kan så selv lave en mappe så de ligger som nedad gående som i explore
Avatar billede ZeBa Ekspert
06. juni 2017 - 01:46 #10
Det forstår jeg ikke noget af :(
Avatar billede posten Ekspert
06. juni 2017 - 03:27 #11
når du i den øverstelinje (under adressefelt) kigger står der med blåt importer bogmærker klikker du på den kommer der en firkant op hvor der står fra i den firkant retter du (win 10 står der edge) ved at klikke på den trekant hvor du derefter vælger din ff at importer fra og ved hjælp af de flyeben der kommer frem hvor meget du vil ha med fra ff til din chrome
er du med nu ???