Avatar billede R.ray Juniormester
09. juni 2017 - 09:11 Der er 3 kommentarer

Den den nyeste dato

Jeg har en fil hvor kolonne A indeholder en masse forskellige varenumre og kolonne B indeholder bevægelsesdatoerne. Jeg vil gerne ud hvert enkelte varenumre finde den sidste bevægelsesdato.
Avatar billede ebea Ekspert
09. juni 2017 - 10:14 #1
Kan du ikke definere det lidt mere klart, hvad det er du vil. Som du skriver det nu, så har du jo formentlig allerede dette, i og med at du har dato ud for hver varenummer!
Er det ud fra en varenummersøgning du vil have resultatet, eller? og hvor skal resultatet ende?
Avatar billede ebea Ekspert
09. juni 2017 - 10:28 #2
Jeg har lavet et lille eksempel, som måske er det som du efterspørger. Ellers kig i #1
https://www.dropbox.com/s/m7k5t41wimogoew/nyeste-dato.xlsx?dl=0
Avatar billede finb Ekspert
10. juni 2017 - 08:59 #3
Brug Excel, så har du meget større frihed.