Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
14. juni 2017 - 15:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Firefox : "Afspil DRM Indhold" Hvad er det ?

Firefox har en rubrik "Afspil DRM Indhold". (Sæt X) eller lad være.

Men hvad er det ?

*

Venlig Hilsen Jørn *
Avatar billede eurositi Ekspert
14. juni 2017 - 15:25 #1
https://support.mozilla.org/en-US/kb/enable-drm
... Firefox benytter Googles Widevine plugin til at afspille kopbeskyttet indhold i browseren. Plugin'et benyttes vistnok af både Netflix' og HBO's browserversioner (samt alle andre udbydere, som leverer DRM-beskyttet indhold af nyere dato) til at forhindre lokal download (ripping) af indhold via browser-plugins/udvidelser.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
14. juni 2017 - 17:55 #2
T*A*K