Avatar billede frem-ad Professor
15. juni 2017 - 07:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Skift sprog i firefox

Hej
Hvordan skifter jeg sprog i firefox over til dansk, det er menu sproget jeg snakker om.
Så når højreklikker på et link, så der kommer til og stå  ¨åben i ny fane - åben i nyt vindue¨  i stedet for som nu ¨open in New tap - Open in New window¨ og det samme oppe i file med ¨vis udskrift¨ i stedet for ¨Print preview¨
Avatar billede ole_madsen Ekspert
15. juni 2017 - 08:17 #1
Så vidt jeg ved, arbejder man ikke med sprogpakker i Firefox - man installerer den sprogversion man vil have...

Så du skal afinstallere den nuværende version, og installere den danske: http://mozilladanmark.dk/
Avatar billede frem-ad Professor
15. juni 2017 - 18:50 #2
så er det løst
Avatar billede Bob Praktikant
03. januar 2018 - 19:38 #3
Det kan godt være ovenstående er en løsning på det. Men jeg synes ikke det er fyldestgørende ift Firefox's mangler og fejl. Det der frustrerer mig rigtig meget (når man har i mente at efterhånden stort set intet IT fungerer længere), er at der i præferencer er muligheden for at skifte sprog. Det virker ikke og er jo fuldstændig overflødigt så?