Avatar billede clausito Seniormester
19. juni 2017 - 10:17 Der er 3 kommentarer

Stofa web tv player - firefox - windows - plugin virker ikke

Er vist oprettet før?

Men har endnu ikke fundet løsningen. Fulgt alle vejledninger

Virker perfekt på en MAC

Er det slut med stofa web tv
Avatar billede Slater Ekspert
19. juni 2017 - 10:43 #1
Firefox har afskaffet support for plugins fra version 52. Dette inkluderer ikke extensions, men kun de gammeldags NPAPI-plugins som Java, Flash, Silverlight osv. Nu du nævner et plugin, kan det være det er et af dem.

Hvis det er tilfældet, er der ikke andet at gøre end at skifte browser, eller finde en gammel udgave af Firefox fra før version 52.
Avatar billede 220661 Ekspert
19. juni 2017 - 16:09 #2
Kan heller ikke få Firefox til at virke med ViewRight som bruges til at se film på Yoysee. Bruger IE11 i stedet på mine Windows maskiner.
Avatar billede clausito Seniormester
22. juni 2017 - 08:19 #3
Intet virker. Vil kontakte stofa