Avatar billede hrGabs Novice
21. juni 2017 - 01:24 Der er 3 kommentarer

countdown til pp 2016 på mac

Hej Jeg er på jagt efter en tæller som kan tælle ned til en bestemt dato og tid. fx til den dag studerende skal til prøve. Altså det skal være live, således det ikke er af hængigt at hvornår jeg sætter tælleren igang.

Hilsen Henrik
Avatar billede INK Ekspert
21. juni 2017 - 03:00 #1
Prøv at søge i Google med "countdown timer mac free". Så får du en række forslag.
Avatar billede hrGabs Novice
21. juni 2017 - 07:08 #2
Hej Ink

Det har jeg selvfølgelig gjort, men det som kommer frem er ikke brugbart, da det enten kun er til pc, eller ikke er til powerpoint. De som jeg har testet nærmere mangler at "live" countdown, således de tæller ned fra jeg starter tællingen, og ikke automatisk tæller ned til en dato, som fx på lørdag kl 12.00.

Men tak for hurtig respons
Avatar billede INK Ekspert
21. juni 2017 - 07:39 #3
Jeg tror ikke jeg kan hjælpe, men nu forstår jeg slet ikke hvad du mener med "live" og countdown. Prøv lige at beskrive hvad du ønsker. Hvordan kommer powerpoint ind i billedet?