Avatar billede lili Praktikant
22. juni 2017 - 19:09 Der er 4 kommentarer

Tlf flytter apps væk fra sd kort

Hej. Jeg har en tlf med meget lille hukommelse, så jeg købte et sd kort, så jeg kunne have mere end 3-4 apps på min tlf. Men min tlf rykker apps tilbage til tlf hukommelsen efter et par dage. Er der noget at gøre ved dette? Det er en LG G4, hvis det hjælper.
Avatar billede Slater Ekspert
22. juni 2017 - 20:26 #1
Kalder du 32 GB for "meget lille hukommelse"?
Avatar billede Slettet bruger
22. juni 2017 - 21:56 #2
du har misforstået noget: telefonerne installerer app's ne i telefonens RAM - de 32gb du har. hvis den bliver fyldt, kan du ikke mere.

det hjælper ingenting at sætte et stort sd kort i, fordi der er appe ikke installeret!
Avatar billede Slater Ekspert
22. juni 2017 - 22:45 #3
Det er forkert, sidwave, det er netop ikke i RAM, men den ikke-volatile hukommelse. Hvad der svarer til en harddisk. Det er den der er på 32 GB.

Telefonen har også RAM, men det er på 3 GB, og giver ikke mening at installere noget på, da det så ville forsvinde hver gang telefonen slukkede.
Avatar billede Cat Praktikant
05. februar 2019 - 14:51 #4
Hej! Jeg har nogenlunde samme problematik som lili. På min Samsung Galaxy (2017) er der 16 GB, og de apps, jeg installerer, forsvinder som regel også. Lige nu har jeg isat et 64 GB SD-kort, hvorpå der er godt syv GB tilgængelig plads - på det interne lager har jeg ved at "choke" telefonen i stædig frustration fremtryllet godt fire GB... Alle apps (undtagen systemapps) er atter grå. Jeg har forsøgt med afmontering, kryptering, dekryptering og formatering. Hvem kan venligst bistå mig her? På forhånd mange tak.