Avatar billede Kaspsr Praktikant
23. juni 2017 - 21:18 Der er 2 kommentarer

Har lavet lort i den.

Hej Computerworld.

Sad og ville have min tablet til at connecte med mit chromecast. På en eller anden måde fik jeg lavet lort i den med mit net i stedet, så nu hedder det pludseligt ikke det samme mere og der er ikke nogen kode på. Har svært ved at få mine ting til at at kunne hoppe på nettet nu, og har slet ikke nogen ide til hvordan jeg kommer ind og laver det om igen?

Håber på hjælp.
Og på forhånd tak for svar.
Avatar billede INK Ekspert
23. juni 2017 - 21:28 #1
Har du været inde og rode i routeren? Det lyder sådan, men er jo helt galt.
For at nogen kan guide dig igennem må vi have lidt flere oplysninger.
Hvordan får du internet og fra hvilken leverandør?
Har du en trådløs router fra leverandøren og i givet fald hvilken model?
Hvis du virkelig har kunnet ændre netværksnavn og kode, må du jo have adgang til indstillinger på routeren. Men giv lige ovennævnte oplysninger, så er der sikkert nogen, der kan hjælpe.
Avatar billede eyvind Seniormester
30. juni 2017 - 17:25 #2
Og så bør du ikke indstille en router ved hjælp af trådløs forbindelse.
Det bør altid indstilles med et net kabel forbindelse.