Avatar billede kurtba Ekspert
26. juni 2017 - 23:05 Der er 7 kommentarer

GPS tracker til børn

Sønnike skal til Italien og har en 7-årig pige med. Han kunne derfor godt tænke sig at forsyne hende med en gps tracker, således at han til hver en tid vil kunne finde hende, idet de skal bo på en meget stor campingplads, hvor hun helt sikkert vil finde en masse andre børn at lege med. Det skal være noget, som ikke er alt for stort, f.eks. til at sætte om armen eller lignende og ikke koste en formue. Nogen som har forslag til noget, som med sikkerhed virker?
Vi forestiller os, at selve sporingen skal kunne ske via app fra hans iphone.
Avatar billede acore Ekspert
26. juni 2017 - 23:18 #1
Den billigste Android mobil med en tracker app?
Avatar billede kurtba Ekspert
26. juni 2017 - 23:56 #2
De vil helst ikke have, at hun skal rende rundt med en tlf. Meget af tiden vil nok blive tilbragt i en bikini, da der forventes meget varmt vejr.
Avatar billede kurtba Ekspert
26. juni 2017 - 23:58 #3
Hvis mobil alligevel skulle blive løsningen, kender du så en app at lægge på den, så den kan trackes?
Avatar billede store-morten Ekspert
27. juni 2017 - 00:17 #4
Avatar billede acore Ekspert
27. juni 2017 - 08:34 #6
Har ikke prøvet den, men den ser ud til at opfylde dit behov https://www.safenow.dk/shop/gps-tracker-boerneur-sn300-i-blaa-eller-pink--219p.html.

Du skal have et simkort oveni.

Måske er der nogen her, der kender det?

Den er dog ikke vandtæt - men måske kan uret sende dig en sms, når det bliver vådt ;)
Avatar billede kurtba Ekspert
28. juni 2017 - 22:56 #7
Takker for forslagene. Linket fra acore virker dog ikke. Nr. 2 forslag fra Store-Morten ser spændende ud, men koster  dog også en del. Men jeg lader det gå videre. Umiddelbart tror jeg ikke, at det er så stort et problem med om det er vandtæt, idet jeg er ret sikker på, at den frihed hun evt. vil få på campingpladsen, ikke vil være omfattet af at få lov til at gå i vandet, uden at de er til stede. Alternativt at der er helt klar aftale med andre voksne om det, samt hvor det evt. foregår.
De billige forslag ser også brugbare ud.