Avatar billede BPA Seniormester
02. juli 2017 - 16:07 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til "Billedupload.dk"

Win10
Jeg har billedupload.dk på skærmen.
Jeg kan ikke vælge filer eller andet.
Er der nogen der han har et forslag til noget der kan blokere programmet i min computer?
Avatar billede Slettet bruger
02. juli 2017 - 16:16 #1
billedupload har jeg brugt meget helt uden problemer.
Vælg billede og upload billede så kører der.
Kan du beskrive nærmere hvad der sker hos dig?
Avatar billede BPA Seniormester
02. juli 2017 - 16:29 #2
Jeg bruger: https://billedeupload.dk/ og kommer til start skærmen på programmet.
Der vil jeg vælge en fil i computeren og klikker på :
Upload billeder fra din computer.
Det sker der absolut intet ved ?
Trykker jeg "Ændre størrelse" spørges om -ønsket bredde.
Trykker jeg upload billeder - vises " du skal vælge et billede først"
Der er lidt hul i systemet.
Jeg prøvede lige min Win 7 computer, - den har det på samme måde.
Avatar billede Slettet bruger
02. juli 2017 - 16:53 #3
Det lyder mærkeligt. Så vidt jeg kan se, gør du det rigtige. Prøv at se mit billede her og husk det skal være JPG PNG BMP GIF MAX. 10MB.
https://billedeupload.dk/?v=miVS6.jpg
Avatar billede BPA Seniormester
02. juli 2017 - 17:09 #4
Hmm.
Så langt som at vælge et billede når jeg slet ikke.
Når jeg klikker på "upload billeder fra din computer" forventer jeg faktisk at der kommer en stifinder frem så jeg kan vælge  - Der sker bare ikke noget.
Ingen tvivl om at det må være her der sker et kiks - mig eller computeren.
Det går fint med at hente det billede du har lagt ud.
Avatar billede Slettet bruger
02. juli 2017 - 17:20 #5
Hos mig dukker G:\Downloads op, men det er fordi det er derfra jeg sidst uploadede et billede. Men så kan man bare vælge en anden lokalitet ude til venstre.
Jeg kan desværre se hvor dit problem ligger. Har du prøvet at genstarte?
Avatar billede Slettet bruger
02. juli 2017 - 17:34 #6
det er et browserproblem. brug en anden browser.
Avatar billede BPA Seniormester
02. juli 2017 - 17:36 #7
Jo, jeg har genstartet uden virkning.
Da problemet også gælder min anden Win 7 PC'er, her Win 10 må det være en fælles ting skulle man tro.
Jeg har købt Avast der kører på begge, men har disablet den uden virkning.
Det første du gør når du du starter billed upload - Hvad er det ?
Trykker på "Upload billeder fra din computer" ?
Jeg må lige pause den, for jeg har fået en gæst der er meget tørstig.
Avatar billede BPA Seniormester
02. juli 2017 - 17:41 #8
sidwave
Bruger normalt Chrome, men forsøgte med IE - den låser også ??
Pauser lidt som sagt.
Avatar billede Slettet bruger
02. juli 2017 - 17:50 #9
Jeg starter med "Vælg billede"
Men der er noget om det som skrives i #6. IE og Firefox kan, hos mig, men Google kan faktisk ikke. Der kommer muligheden "Vælg billede" slet ikke frem.
Avatar billede poko1 Ekspert
02. juli 2017 - 17:53 #10
En gan imellem streiker den også hos mig Så bruger jeg i stedet denne.
https://da.imgbb.com/
Avatar billede klaudi Ekspert
02. juli 2017 - 18:15 #11
Du skal give Flash lov til at køre på siden, klik på den lille hængelås + sikker,
oppe til venstre i adresselinjen, find Flash, vælg Tillad, genindlæs siden.

Nu burde det virke!
Avatar billede klaudi Ekspert
02. juli 2017 - 18:22 #12
Lige et billede, jeg bruger som regel peecee.dk
http://peecee.dk/upload/view/467862/full
Avatar billede BPA Seniormester
02. juli 2017 - 20:57 #13
Billedupload. dk er vist ikke samarbejdsvillig for tiden, og hænges til tørre.

klaudi om Flash. Næh, -  det fik den det ikke bedre af.
Jeg har derimod brugt din "peece.dk" til at uploade og den fungerede fint.

'Tak til poko1 for en lignende der sikkert også kan bruges.

En tak til de øvrige der har deltaget i at finde en løsning.

Jeg markerer løsning udfor Mester klaudis bidrag så han kan blive opgraderet.
Gnæk, gnæk.
Jeg er nu klar til at kunne stille det næste spørgsmål.
At uploade et billede er bedre end mange ord, og det problem har I løst for mig.
Avatar billede 450025 Ekspert
03. juli 2017 - 10:33 #14
At uploade et billede er bedre end mange ord, og det problem har I løst for mig.
Gratulere Tråstarter du fik det til, men jeg forstår hvorfor gjøre alt så kronglete hvis man kan gjøre det lettere?
Fin bilde du treng legg det på Disktopp eller skrivebordet så vet du hvor det er, dem fleste burte kjenne Word?
Fin bilde, legg det på Disktopp, sett makøren på arket her, trekk bilde over under er der god plass til nødvendig tekst, hvordan løser jeg problemet mitt.
Men dette er vel for enkelt i Computerworld.
Jeg bruker dette hver dag men det må være opplagt til det, og kanskje tenke nytt.
Burte ikke være vanskelig.
Og dette virker med alle Nettlesere. poko1 som er Ekxpert burte kunne få til dette han som er så flink, hva tjener vi med dette ?
Alle vil forstå den løsningen. Selv folk med lite data konpentangse forstår dette.
Og det blir som Tråstarter skriv.
At uploade et billede er bedre end mange ord, og det problem har I løst for mig.
Ok. Med lidt tekst i tillegg ang problemet vil dette være enkelt for dem fleste.

Arne.