Avatar billede iaks Novice
02. juli 2017 - 21:17 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Installere google play på smartphone.

Hej
Jeg har fået google play fjernet fra min mobil (samsung) og ønsker at installere den igen. Det ser ud til at det er ret kompliceret, er der nogen der kan hjælpe ?
Ps  det drejer sig ikke om aps, men det program man henter aps med.
Venligst iaks
Avatar billede Slettet bruger
02. juli 2017 - 21:27 #1
hent APK filen herfra, og installer
http://www.apkmirror.com
Avatar billede Slettet bruger
02. juli 2017 - 21:30 #2
Avatar billede Slater Ekspert
03. juli 2017 - 13:49 #3
Du kan ikke slette Google Play uden at telefonen er rooted. Er den det?

Hvis ikke, så har du højst disablet den i indstillinger, hvis ikke bare ikonet gemmer sig.
Avatar billede iaks Novice
03. juli 2017 - 19:41 #4
Jeg ved ikke om den er rooted, men det tror jeg ikke. Vil du forklare det ?

sidewave jeg har været inde på de links du foreslår, ved ikke hvem jeg skal vælge og om den skal downloades til pc eller phone.
Avatar billede Slater Ekspert
06. juli 2017 - 06:46 #5
Hvis du ikke ved hvad rooted er, så er den det ikke.
Det betyder at omgå de sikkerhedsmæssige begrænsninger der er i en telefon fra producentens side, så man kan gøre ting man ikke burde kunne - og det er absolut ikke noget man kan komme til ved et tilfælde.

Og som sagt, hvis den ikke er rooted, kan Google Play ikke afinstalleres.
Avatar billede iaks Novice
06. juli 2017 - 10:58 #6
Hvordan kan jeg gendanne eller finde google play ?
Avatar billede iaks Novice
06. juli 2017 - 11:14 #7
Slater tak for din hjælp, jeg har nu fundet google play og aktiveret den  jubiii.....
Hvordan afslutter jeg nu, gives der points .
Mvh iaks