08. juli 2017 - 13:58 Der er 8 kommentarer

hvid firkant

Der er kun hvide firkanter i stedet for billeder i mine billedebiblioteker.

.Skrivebordet var det samme..men forsvandt da jeg opdaterede det.
Avatar billede mort1 Ekspert
08. juli 2017 - 15:15 #1
Du bliver nok nødt til at forklare lidt mere -
Er det biblioteket i Windows eller ?
Hvad forsvandt da du opdaterede det, Det hvide felt eller skrivebordet eller....?
08. juli 2017 - 21:02 #2
Windows 10 i biblioteket  under "billeder"hvor alle mapper står kun med en hvid ramme og kan ikke åbnes...skrivebordet gjorde det samme..men da jeg opdaterede med musen kom billederne igen derpå..
Avatar billede mort1 Ekspert
08. juli 2017 - 21:07 #3
Hvis du ikke har slettet noget, så må de jo være et eller andet sted, men du skriver at du har "opdateret med musen" hvad mener du med det - bare klikket eller ?
08. juli 2017 - 22:25 #4
Jeg mener jeg højreklikkede med musen og trykkede opdater, så kom billederne frem  igen på skrivebordet...med det virkede ikke på mine mapper med billeder..
Avatar billede mort1 Ekspert
09. juli 2017 - 11:21 #5
Er lidt i vildrede, jeg kan nemlig ikke umiddelbart fremkalde de hvide rammer ......, og forstår ikke helt hvorfor eller hvordan du kommer til noget der skal opdateres. Hvis du højre klikker på en af de tomme rammer, får du så mulighed for at vælge Åben, eller Åben med
09. juli 2017 - 12:45 #6
Ja jeg kan godt åbne dem med åbn med..Jeg har nok fået trykket  på noget i mappeindstillinger, så ikonerne er forsvundet....🤔
Avatar billede mort1 Ekspert
09. juli 2017 - 17:23 #7
Mit gæt er, at du skal ind i Windows og vælge en billedfremviser - Hvis du følger men anvisning er der en chance - og nok så vigtigt du kan ikke komme "galt af sted"

1. Klik på "nye beskeder" allernederst yderst til højre
2 Klik på "tandhjulet" Alle indstillinger
3 Klik på Apps (øverste række til højre)
4 Klik på Standard apps (i venstre side af skærmen) Hvis der under Billedfremviser står Billeder, så er det ikke her du finder løsningen -
Hvis der står noget andet, trykker du på det der står der, og i det vindue der popper op vælger du så Billeder.
For at komme ud af det hele igen, kan du blot vælge det røde kryds øverst i højre hjørne af skærmen
10. juli 2017 - 00:19 #8
Tak...jeg prøver i morgen mandag....