Avatar billede superdrum Novice
10. juli 2017 - 12:31 Der er 1 kommentar

Ændring i EXIF-data på billedfiler

Hvis man har en stor mængde billedfiler, som alle indeholder GPS-koordinater i EXIF-data på hver enkelt fil, i formatet WPS84, kan disse data så konverteres til UTM32 formatet, og er det muligt at batch-konvertere disse data?
Avatar billede superdrum Novice
10. juli 2017 - 13:38 #1
Det var måske en lidt upræcis formulering jeg fik lavet...

Jeg ved på forhånd, at man sagtens kan konvertere WPS84 GPS-formatet til UTM32 formatet...

Det vigtige her er, om man kan batchkonvertere dette, da jeg er lidt ked af at skulle gøre det en fil ad gangen... Jeg arbejder ofte med 2000-3000 filer ad gangen, så det bliver lidt langtrukket...