Avatar billede bb23 Praktikant
11. juli 2017 - 06:21 Der er 3 kommentarer

fri organisering af filer

Hvordan kan man i windows 10 frit placere sine filer i en mappe uden at den indekserer dem efter f.eks. dato eller alfabet?
Avatar billede claes57 Ekspert
11. juli 2017 - 07:32 #1
stifinder vil viser filer sorteret efter et mønster, der er op til dig at navngive så du får den rækkefølge, du ønsker.
Muligvis kan man finde et program i stil med startmenu, hvor du kan placere de enkelte filer efter ønske - jeg har bare ikke kendskab til et.
Avatar billede Slettet bruger
11. juli 2017 - 07:39 #2
hvis du mener grupperingen, så kan du højre-klikke i mappen, vælg "grupper efter" og så "(ingen)"
Avatar billede bb23 Praktikant
12. juli 2017 - 06:10 #3
...øhh.. kan ikke finde "ingen" under grupperinger..for den sags skyld heller ikke under "sórter efter".. Det jeg efterlyser er egentlig at man kan placere filerne som man ønsker det i mappen for evt. derefter at kunne navngive dem alle på én gang hvor windos så bare kalder dem f.eks. blomster, blomster (1), blomster (2) etc... men kan ikke flytte filerne... man kunne det i xp.. :(