Avatar billede tomasth Nybegynder
24. august 2001 - 14:18 Der er 5 kommentarer

MSN+ICQ telefoni

Hej!! Håber der er en eller anden derude der kan hjælpe mig!

Jeg an ikke få MSN+ICQ telefoni til at virke!(maskine til maskine) Bliver hele tiden afbrudt af \"samtalen er afsluttet\"hmmmmm. Der sker absolut intet!

Med hensyn til maskine samt internetopkobling er der ingen problemer! Køre Win2k, men ved at andre med samme OS ikke har problemer! Så glem den!!

Havde en lille ide om det kunne have noget med Zonealarm at gøre! Har dog lukket denne ned, men ligemeget hjælper det!

Kan det være jeg har overset en lille banal ting?? Ved at dette kan virke noget kryptisk (se points) og skulle der være yderligere oplysninger der ønskes skal jeg gerne sætte dem ind!

Tak på forhånd!!

TT
Avatar billede handmade Nybegynder
24. august 2001 - 14:21 #1
Da jeg brugte ZA oplevede jeg tit at den, selvom den var lukket ned, stadig var aktiv - det kunne være dit problem.
Prøv at smide den helt ud og kør noget regclean for at slippe helt af med den.
Avatar billede jankrage Nybegynder
24. august 2001 - 14:31 #2
Prøv at genstarte di pc´er....
Avatar billede tomasth Nybegynder
24. august 2001 - 14:44 #3
handmade! Ja det lyder som en ide som jeg ogå vil afprøve når muligt! Men jeg vil gerne lade den hænge lidt endnu!..... Er der mon ikke en der har Zonealarm installeret og kan pc pc tefoni!??????
Avatar billede haltrup Nybegynder
30. august 2001 - 21:53 #4
Har oxo ZA....kan ikke få min microfon til at virke......hmmm kunne være man sku\' prøve at smide den ud....
23. maj 2002 - 15:06 #5
yepper ...  har ZA kørende og videochatter fint med msn messenger... du skal bare have åbnet op for dine UDP-porte (tror jeg de hedder)kan ikke huske hvilke porte, men skriv igen hvis du skal have dem

( ... og for en sikkerheds skyld slå XP's egen firewall fra ...  )