Avatar billede GrafikByB Juniormester
14. juli 2017 - 07:10 Der er 5 kommentarer

bluetooth receiver

Hej,
Kan man få en bluetooth receiver/dongle af en slags, som man kan sætte i et tv (ikke smart tv), og via den projektere fx power point fra sin bærbar i stedet for at skulle have et hdmi kabel imellem?
Avatar billede INK Ekspert
14. juli 2017 - 07:45 #1
Avatar billede GrafikByB Juniormester
14. juli 2017 - 12:16 #2
Tænker mere i stil med den her.. om jeg kan smide den i mit tv og forbinde via Bluetooth? https://m.av-cables.dk/4156-bluetooth-usb-dongle/784397-usb-bluetooth-mini-dongle-v4-0/
Avatar billede INK Ekspert
14. juli 2017 - 13:24 #3
#2 - Den kan formentlig modtage et BT signal fra en pc, men jeg kan ikke se hvordan dit fjernsyn skulle kunne konvertere signalet til lyd og billede. Har dog ingen erfaring med dette ;-)
Avatar billede GrafikByB Juniormester
14. juli 2017 - 16:46 #4
Jeg var bare ude i at tænke, at når tv'et kan afspille fx Abu filer fra et USB Stick, så kunne det måske også lade sig gøre på den her måde
Avatar billede kurtba Ekspert
15. juli 2017 - 01:09 #5
GrafikByB - din løsning vil ikke virke. Den USB dongle du peger på er beregnet til en pc, og den kræver at der er en eller anden form for windows styresystem. Det fremgår også af specifikationerne.