Avatar billede oz2nml Praktikant
16. juli 2017 - 12:40 Der er 3 kommentarer

Grafikkort til Intel Desktop Board D525MW Innovation

Hejsa.
Har 2 Intel Desktop Board D525MW Innovation der har været brugt til noget radioamatør udstyr.
Kan man evt finde et grafikkort der kan bruges med 2 skærme, der er et PCI slot https://www.amazon.com/Intel-Dual-Core-Mini-ITX-Motherboard-BOXD525MW/dp/B0041RSC94
hilsen søren
Avatar billede cht22 Professor
16. juli 2017 - 14:44 #1
PCI slot har aldrig været særlig godt at tilslutte skærme til, jeg ved dog ikke om det er muligt at få PCI kort med 2 skærmporte. Kan det evt. bruges at have en skærmport og så tilslutte et fordeler kabel der kan tilsluttes 2 skærme til?

Eller er det fordi du gerne vil udvidde skærmbilledet til 2 skærme, så du i princippet har 1 stor skærm?
Avatar billede oz2nml Praktikant
16. juli 2017 - 17:37 #2
det jeg ville var bare have 2 skæmbilleder åben på samme tid, til noget log program og radio styring.
det er ikke et must, tænkte bare når jeg nu havde dem tll at ligge så kunne de jo måske bruges til det.
Men tak for svaret
Avatar billede TRoXa Novice
22. juli 2017 - 23:11 #3
Matrox laver mange sjove kort til alverdens nødvendigheder af grafikkort :)

Der er f.eks. dette.

https://www.dustinhome.dk/product/5010788966/millennium-g450-pci