Avatar billede samuray111 Praktikant
18. juli 2017 - 20:14 Der er 8 kommentarer

kan ikke formatere min pc..

Hej.
Jeg har prøvet at formatere min pc med win 10, men den siger at den ikke kunne pga der opstod en fejl. den siger ikke noget om hvad fejlen er, jeg har også prøvet at hente ny windows 10 fra microsofts hjemmeside, men der sker det samme.
så jeg ville høre om der er nogen der ved hvad jeg kan gøre for at få den tilbage til fabriksinstillingerne igen..
Kan det være virus, der er gør dette ved min pc?
Avatar billede poko1 Ekspert
18. juli 2017 - 20:25 #1
Hvordan vil du have at vi på afstand skal kunne se hvor du er på vejen! Hvilken Pc?
Stationær Bærbar? Almindelig BIOS eller UEFI? hvordan Starter du fra USB eller DVD? Hvor langt kommer du ind
Avatar billede samuray111 Praktikant
18. juli 2017 - 20:39 #2
det er en pacard bell intel core i5 cpu  M85 2.67 ghz
8.gb ram 64bit styresystem. med windows 10 home
det er når jeg går ind i nulstil denne pc og beder den om at fjerne alt så når den til ca. 20% og så stopper den og siger at der opstod et problem, så får jeg så muligheden for at starte vindows 10 op igen og jeg starter den via indstillinger genoprettelse nulstil denne pc.
Avatar billede INK Ekspert
18. juli 2017 - 20:44 #3
Hvis du kører Windows 10 på maskinen og ønsker at nulstille, så skal du gå i Indstillinger - Opdatering og Sikkerhed - Genoprettelse - og vælge den metode du ønsker. Hvis det er en ren installation, så vælg nulstil eller Flere genoprettelsesindstillinger. Følg anvisningerne.
Husk at tage sikkerhedskopi af alle dine filer og aflæs licensnumre for købeprogrammer. Alle programmer skal geninstalleres ;-)
Avatar billede samuray111 Praktikant
18. juli 2017 - 20:53 #4
det også det jeg har gjort og den starter også men efter den er begyndt med at nulstille så køre den til ca 20% af vejen og så stopper den og siger at der opstod et  der opstod et problem under nulstilling af din pc...
Avatar billede INK Ekspert
18. juli 2017 - 21:06 #5
Prøv at kikke på denne side
https://www.microsoft.com/da-dk/software-download/windows10

Her er anvisning på at lave en usb for boot og installation. Læs siden omhyggeligt.
Avatar billede Slettet bruger
18. juli 2017 - 21:28 #6
du skal ikke nulstille. du skal installere helt forfra, som om din pc er tom!
Avatar billede samuray111 Praktikant
19. juli 2017 - 17:09 #7
SIdware: Hvordan gør jeg det..
Avatar billede INK Ekspert
19. juli 2017 - 17:34 #8
Du skal anvende linket #5 og lave et usb stik som anført.