Avatar billede egmose Novice
22. juli 2017 - 14:44 Der er 2 kommentarer

Mini PC I båd

Hej,

Nok mest for projektets skyld - men også fordi jeg kan se en økonomisk fordel ved det (Kontra kortplotter).
Jeg kunne godt tænke mig at bygge en PC ind i min båd. Den skal have 2 små skærme, den ene gerne som touch skærm.

Tanken er at f.eks. denne nedsænkes i bordet ved rattet: https://goo.gl/wNwPAa - Det spændende bliver at beskytte hardwaren mod det hårde miljø til søs.
Software mæssigt så jeg gerne at det både kan køre Windåse og Android - Da min søkortapp ikke kan køre på windows. Her findes emulatorer, men syntes de er langsomme og ustabile.

Så forslag til hardware (Selve pc´en) modtaget med tak!
Avatar billede Slettet bruger
22. juli 2017 - 16:30 #1
du kan ikke få noget med 2 skærme
du kan ikke få en der har både windows og android
Avatar billede egmose Novice
22. juli 2017 - 16:41 #2
Tror måske du misforstår. Den skal ikke køre begge dele samtidig men i Dual Boot.

Hvorfor kan jeg ikke få 2 skærme?