Avatar billede jeppe lech Praktikant
23. juli 2017 - 13:47 Der er 1 kommentar

problem med CSGO!

når jeg starter csgo står der: du har spillet í usikker tilstand uden for steam eller med startparametren -insecure. din spilfilers signature bliver ikke valideret, og du får ikke lov til at slutte dig til VAC sikrede servere

hvis du vil spille på VAC sikrede servere skal du bekræfte startparametre, genstarte spillet og prøve igen.

og hvis jeg så prøver at gå ind i en casual eller mm står der:  du har spillet í usikker tilstand uden for steam eller med startparametren -insecure. dine spilfilers signature bliver ikke valideret, og du kan ikke spille classic competitive, da du ikke har lov til at slutte dig til VAC sikrede servere. hvis du vil spille på VAC sikrede servere skal du bekræfte startparametre, genstarte spillet og prøve igen.

HVAD SKAL JEG GØRE!!!!
Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2017 - 14:54 #1
start spillet inde fra steam!
er der ged i det ?
fjern/afinstaller spillet, og start forfra. ind med det igen frisk