Avatar billede Jonas Hedemann Praktikant
23. juli 2017 - 19:26 Der er 5 kommentarer

Billede vises kun på det ene fjernsyn

Jeg har haft en computer sluttet til min skærm i stuen med hdmi kabel og sommetider slutter jeg den til skærmen i soveværelset. Nu er computeren gået i stykker og jeg benytter mig af en anden computer. Den vil så kun vise billede på den ene skærm. Jeg kan se den registrere den på computeren. Hvad kan det skyldes?
Avatar billede INK Ekspert
23. juli 2017 - 19:43 #1
Kunne tænkes at have noget med skærmopløsning at gøre.
Oplys lige PC navn og type, samt hvilken Windows version.
Avatar billede Uvanga Ekspert
23. juli 2017 - 19:54 #2
Prøv at trykke på win-tast (Er mellem fn og alt tast):
win-tast + p så kommer der en menu i højre side af skærm, hvor der er forskellige valgmuligheder.
Avatar billede Uvanga Ekspert
23. juli 2017 - 21:50 #3
..hvis ikke der kommer disse muligheder, tryk win-tast + X find dit skærmkort, og opdatere dette.
Avatar billede michael_stim Ekspert
24. juli 2017 - 09:10 #4
Hvad sker der hvis du i indstillinger sätter den til at duplikere skärmen i stedet for at udvide?
Avatar billede ErikHg Ekspert
24. juli 2017 - 10:08 #5
#4

Det tænkte jeg også på. Jeg har selv både min pc-skærm Acer XB281HK samt mit Sony TV fast tilkoblet pc´en via DVI-D kabel og HDMI og det virker. Disse skærme er netop duplikeret.