Avatar billede springflower Novice
26. juli 2017 - 15:38 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Cookies fra min kærestes pc vises på min pc og omvendt!

Hej, jeg har opdaget, at min historik også omfatter de cookies, min kæreste bruger, når han er på sin pc. Og han kan se på sin pc, hvilke sider jeg er inde på på min pc. Vi har begge YouSee som udbyder men bor hver for sig. Hvordan kan det lade sig gøre?

Mvh. springflower
Avatar billede INK Ekspert
26. juli 2017 - 15:41 #1
Kunne det tænkes i anvender samme Microsoft konto?
Avatar billede springflower Novice
26. juli 2017 - 15:45 #2
Vi anvender begge Google Chrome. Men ikke samme Microsoft konto. Kan det komme af at logge på samme netværk, når vi er hos hinanden?
Avatar billede INK Ekspert
26. juli 2017 - 15:50 #3
Nej, det lyder usandsynligt. I besøger måske de samme hjemmesider?
Er der installeret nogle mystiske programmer på din pc, eller deler i noget i en app (Google-app) på jeres mobiltelefoner. Det lyder foruroligende, at din kæreste kan se hvilke hjemmesider, du er på! Hvis I nu en dag ikke længere er kærester, så vil du næppe ønske det ;-)
Avatar billede springflower Novice
26. juli 2017 - 17:59 #4
Jeg har ikke så meget forstand på det, men harrensetminpcmed cccleanser og ser ikke længere hans cookies.
Avatar billede INK Ekspert
26. juli 2017 - 18:40 #5
Det springende punkt er stadig. Hvordan kan han se hvilke hjemmesider du besøger?
Avatar billede springflower Novice
26. juli 2017 - 18:42 #6
Ja det ville jeg også godt vide. Det er bare mystisk.
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
26. juli 2017 - 18:45 #7
>Vi anvender begge Google Chrome.
logger i ind på Google Chrome ??
hvis i logger ind på Google Chrome, så synkroniserer den det i har valgt, default alt (dvs bookmark, history,....)
https://support.google.com/chrome/answer/185277
https://support.google.com/chrome/answer/165139
Avatar billede INK Ekspert
26. juli 2017 - 18:50 #8
olsenweb.dk #7 har fat i noget. Har I fælles Google konto? Deler i noget over Google konti? Har I været logget ind på en Google konto hos hinanden?
Avatar billede springflower Novice
26. juli 2017 - 20:38 #9
Min kæreste sagde, at jeg ikke havde logget ud af FB på hans pc, men at han havde slettet mine oplysninger. Vi har mig bekendt ikke nogle fælles Google konti, men jeg tør ikke sige, om jeg har logget ind på Google på hans pc.