Avatar billede Jacob Praktikant
27. juli 2017 - 12:39 Der er 9 kommentarer

Hvordan ændrer jeg i Iframe så konfigurationsbaren til venstre ikke er der?

Hej
Jeg sidder og arbejder med en hjemmeside, og på den har jeg indsat en Iframe nederst på denne side https://www.raskrask.dk/

Jeg vil høre om nogle af jer ved, om det er muligt at fjerne konfiguarionsbaren i venstre side, sådan at man ikke kan pille i det map der er indsat?
Avatar billede Slater Ekspert
27. juli 2017 - 12:55 #1
Jeg ser ingen konfigurationsbar til venstre for kortet.

Tror du ikke bare, det er fordi du er logget ind selv? Prøv at se det i et incognito-vindue.
Avatar billede michael_stim Ekspert
27. juli 2017 - 13:19 #2
Som #1 siger, det er bare at logge ud. Det er en WP-side og de har gjort så man har tilgang til admindelen fra den rigtige side ;-)
Avatar billede Jacob Praktikant
27. juli 2017 - 13:33 #3
Sorry, jeg mener i toppen. Der hvor man kan få menuen til vensre frem om ændre i hvilke områder man kan se.
Avatar billede michael_stim Ekspert
27. juli 2017 - 13:36 #4
Ved stadig ikke hvad du mener??? Screendump?
Avatar billede Jacob Praktikant
27. juli 2017 - 13:53 #5
Oppe i venstre hjørne af iframet, er der etlille ikon af en pil, der pejer ind mod en skærm. Trykker man på den kommer der en menu frem i venstre side hvor man kan fjerne alle mine layers fra kortet.
Avatar billede michael_stim Ekspert
27. juli 2017 - 13:59 #6
Nej der er ikke. Igen, screendump eller en forklaring på hvilken side den er på (forside, priser osv), ellers bliver det svärt at hjälpe.
Avatar billede michael_stim Ekspert
27. juli 2017 - 14:01 #7
Nu så jeg den, det er i kortet over DK du mener. Se om der ikke er en mulighed i indstillingerne i det plugin du har brugt.
Avatar billede Jacob Praktikant
27. juli 2017 - 14:02 #8
Det er ikke indsat med plugin men direkte med Iframe
Avatar billede michael_stim Ekspert
27. juli 2017 - 14:19 #9