Avatar billede Svend_J Novice
17. august 2017 - 09:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Gmail og iPhone slettede mails

På min mors iPhone SE opdaterer den ikke indbakken hvis hun har slettet mails  via Google Chrome (eller Explorer/Outlook for den sags skyld) . Nogen der ved hvilke indstillinger der er forkerte?
Avatar billede INK Ekspert
17. august 2017 - 09:55 #1
Hvis du anvender IMAP på telefonen, så skal den slette. Hvis du anvender POP3, så skal den slettes alle steder.
Google Chrome er selvfølgelig IMAP, men hvad kører du i Outlook?
Avatar billede Svend_J Novice
17. august 2017 - 10:18 #2
Vi startede med at bruge Gmail igennem Outlook da min mor har det bedst med at bruge noget hun kender (65 år)...
Men da det ikke virkede prøvede jeg installere Chrome og prøve den vej, men det virker stadig ikke.
Jeg har selv en iPhone 6 og Gmail og det virker helt fint.
Jeg kan ikke komme til telefonen igen før i aften men er ret sikker den er indstillet til IMAP...
Avatar billede INK Ekspert
17. august 2017 - 10:43 #3
Hvilken version Outlook og IMAP/POP3?
Avatar billede Svend_J Novice
19. august 2017 - 08:39 #4
Af en eller anden årsag virker det nu, uden at jeg har ændret i noget. :-s