Avatar billede chr_dk8270 Novice
19. august 2017 - 17:26 Der er 4 kommentarer

Fejlmelding i Access

Jeg har en Office pakke indeholdende bl.a. Access. På min stationære computer har jeg ingen problemer med at åbne programmet, men på en bærbar kommer denne fejlmelding: Microsoft Access-databaseprogrammets arbejdsgruppeoplysningsfil kan ikke åbnes.
Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede Slettet bruger
19. august 2017 - 17:37 #1
installer det igen/repair
Avatar billede chr_dk8270 Novice
19. august 2017 - 18:30 #2
Jeg har prøvet at geninstallere, men det hjalp ikke, Hvor mange gange skal jeg forsøge?
Avatar billede martens Guru
19. august 2017 - 22:13 #3
Nu skriver du ikke noget om hvilken version af Access, der er tale om..
men prøv lige at søge efter en fil, der hedder system.mdb og slet denne.
Avatar billede chr_dk8270 Novice
21. august 2017 - 11:53 #4
Hej Martens
Tak for din kommentar. Efter grundig søgning er det foreløbig ikke lykkedes mig at finde den fil.
Kan du give mig lidt nærmere oplysninger om, hvor jeg eventuelt finder den, eller er det fordi, den slet ikke findes på min computer?
Det er Office Home årgang 2016 jeg har.