Avatar billede Kenz123 Praktikant
21. august 2017 - 21:15 Der er 2 kommentarer

Lysstyrke kan ikke ændres - help!

Jeg er selv elendig til alt IT-relateret, så jeg aner ikke hvordan jeg kan løse dette.

Lysstyrken på min computer har "sat sig fast". Kan ændre fra 0 til 100 både på tastaturet og i skærmindstillinger, men uanset hvor jeg stiller den, så forbliver lysstyrken den samme. Det har stået på i tre dage nu.

Min bærbar er en Lenovo. Ved ikke hvad i skal vide, så nu smider jeg bare lidt af hvert.

OS-navn: Microsoft Windows 10 Home
Systemmodel: 80V4
Systemtype: x64-based PC
Processor: Intel(R) Core(TM) i7-7500U CPU @ 2.70GHz
Avatar billede ErikHg Ekspert
21. august 2017 - 21:40 #1
Den må hedde noget mere end Lenovo 80V4.
Jeg har kikket lidt på nettet, og kan se en der hedder noget med 710 forrest.
Jeg er ret sikker på at der ligger en brugervejledning på Lenovos hjemmeside, men det kræver at man har den nøjagtige modelbetegnelse.
Avatar billede nopsen Ekspert
21. august 2017 - 21:48 #2
en søgning på google viser at mange har haft det samme problem efter at windows update har opdateret driveren, prøv evt at gå tilbage til tidligere driver under egenskaber for skærm i enhedshåndtering, eller afinstaller og geninstaller skærmen helt.