Avatar billede PearlWax Praktikant
23. august 2017 - 10:50 Der er 3 kommentarer

Jeg vil meget gerne have lidt feedback på min hjemmeside, PearlWax

Hej. Jeg har netop lanceret denne webshop, https://pearlwax.dk og vil meget gerne have lidt feedback på den. Da jeg stadig er ret ny inden for webdesign. Så hvis der nogle der er mere garvet så er alt feedback meget velkommen. Jeg vil også gerne vide om i synes der er noget der kan gøre den mere bruger venligt og måske også omkring SEO, da jeg stadig er meget grøn der.

Jeg håber meget på i vil tage et kig og komme med feedback, på forhånd mange tak.
Avatar billede Slettet bruger
23. august 2017 - 11:03 #1
hvis du er grøn i SEO bør du købe en top bog om emnet, ellers bliver det ligesom aldrig fixet
Avatar billede PearlWax Praktikant
23. august 2017 - 11:04 #2
Kan du anbefale en god en?
Avatar billede J. Nielsen Ekspert
23. august 2017 - 19:06 #3
Det ser prof ud, hvad er det lavet i?

Undgå stavefejl
Det hedder "Køb separate poser" ikke "Køb seperate poser"

Pas på ikke at overgøre SEO indholdet i  teksterne (hvad du heller ikke har gjort), det er lidt anstrengende at læse tekster der åbenlyst er SEO optimeret fx ved at nævne produktet i alle mulige vendinger.

Google kan godt lide lange tekster med faktuel og brugbar vejledning. Du kan evt. udvide dine FAQ tekster til at være mere omfattende, men ikke tom snak, faktuelle og brugbare oplysninger. FX. "Gør voksfjerning ondt"?, "Hvor tit skal jeg behandle med voks"?. Brug gerne forskellige varianter af ord du kan forestille dig der vil blve søgt på fx "voks", "Hårfjerning", men overgør det ikke Google kan mærke overdreven brug og det irriterer læseren. Find ud af hvad alm. folk vil spørge om og giv nogle fyldestgørende forklaringer. Hold salgssnakken ude af FAQ siden så den fungerer som vejledning til alle der er interesseret i hårfjerning med voks.
Lav evt en lille vide til youtube og link til denne eller indlejr den i siden. Det kan give trafik begge veje.