Avatar billede dontknow Novice
23. august 2017 - 17:12 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Billede "hakker" ved webcam streaming

Hej, jeg har lige købt en ny HP-computer og opdateret alle de programmer den bad mig om. Men når jeg ser andres webcam stream så går billedet i stå hver 5 sekund og står stille et par sekunder.
Nogen der har en ide om hvad det skyldes ?
Jeg har Heimdals auto-update program som sørger for Flash, shockwave osv.
Det er ligegyldigt hvilken browser jeg bruger, det er stadig dårligt.
Avatar billede mort1 Ekspert
23. august 2017 - 17:27 #1
Har dit skærmkort nok hukommelse
Avatar billede 220661 Ekspert
23. august 2017 - 18:14 #2
Havde problem med en stationær pc hvor steam fra nettet ikke var i sync mellem lyd og billede. For at løse problemet gik jeg ind i strømstyringen, og oprettede en ny strømstyrings plan, hvor denne blev sat til "høj ydeevne". Efter denne ændring har jeg ikke problemer med at streame video. Vil tro du har to planer. Den defaulte med balanceret ydelse og en der hedder strømbesparelse ikke?
Avatar billede Slettet bruger
23. august 2017 - 19:58 #3
slå alle former for strømstyring fra, også i BIOS!
Avatar billede dontknow Novice
24. august 2017 - 13:31 #4
Jeg har et Radeon grafikkort på 2 gb,
Jeg satte strømstyring til max performance og det hjalp :-) Tak for hjælpen !
Jeg er vist ikke kompetent til at prøve at ændre noget i Bios, men måske jeg kan få en til at hjælpe.
Tak for jeres respons.
Avatar billede Slettet bruger
24. august 2017 - 21:12 #5
BIOS er nemt. bare find strømstyring, og læs hvad der står. stil tingene til OFF
(det slukker+tænder f.ex usb porte og netkort)
Avatar billede dontknow Novice
25. august 2017 - 06:27 #6
Jeg ved ikke hvordan jeg kommer ind i BIOS i windows 10.
Jeg har fundet en vejledning på nettet, men der dukker HP (HP computer) webside op med forskellige ting, ingen BIOS.
Avatar billede dontknow Novice
25. august 2017 - 15:30 #7
Æv, så hakker den igen, og strømstyring er sat til max performance. Som sagt ved jeg ikke hvordan jeg kommer ind i BIOS, det er en helt ny computer (HP) med et 2 GB grafikkort. Den virkede i går, hvorfor virker den så ikke i dag ?
Avatar billede Slettet bruger
26. august 2017 - 11:24 #8
prøv nu alle taster. der skal være en bios :) du har mindst en iq på 110 :)