Avatar billede dontknow Novice
26. august 2017 - 04:14 Der er 1 kommentar

Kan ikke se webcam uden en masse "lagging".

Æv, så hakker den igen, og strømstyring er sat til max performance. Jeg ved ikke hvordan jeg kommer ind i BIOS, det er en helt ny computer med Windows 10 (HP) og med et 2 GB grafikkort. Den virkede i går, hvorfor virker den så ikke i dag ?
Hvis jeg prøver at starte op og trykke F2 så kommer Bios ikke, men en HP side med forskellige options.
Avatar billede Slettet bruger
26. august 2017 - 07:48 #1
find den korrekte BIOS knap. måske er det F1, måske er det F12 ?
i bios, slå alt strømstyring fra. (den kan tænde/slukke usb, og derved forårsage hak i webcam)