Avatar billede Sanne Praktikant
30. august 2017 - 08:20 Der er 3 kommentarer

Rystelser efter eksportering i Pinnacle 20

Hej
Jeg har købt Pinnacle 20, som jeg bruger til tekstning og eksportering af film. Filmformatet er i udgangspunktet .avi.  Når jeg i Pinnacle 20 opretter en film, lægger filmen ind i spor 3 og herefter eksporterer den (uden i øvrigt at have gjort mere ved filmen) i MPEG4, så får jeg en film ud, som hele tiden hopper og ryster og hakker - jeg har prøvet flere gange, men med præcis samme resultat. Jeg har tidligere brugt Pinnacle 16, hvor dette problem aldrig opstod.
Er der nogen, der har en ide om, hvad jeg (eller Pinnacle!) gør galt?
Avatar billede ZeBa Ekspert
30. august 2017 - 08:39 #1
Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men måske kan du svare mig på et lille spørgsmål. Jeg overvejer at købe Pinnacle, men jeg skal kun bruge det til simple redigeringer af filer fra mit videokamera og fra mit dashcam. Ved du, om der så er grund til at betale ekstra for at få Plus udgaven?
Mvh
Avatar billede Sanne Praktikant
30. august 2017 - 08:44 #2
ZeBa...tjaa...indtil videre kan jeg ikke engang få Pinnacle til at fungere til simple redigeringer af filer fra mit videokamera, for jeg kan ikke få filerne komprimeret, uden af de hopper, så lige nu kan jeg faktisk slet ikke anbefale Pinnacle :-/
Avatar billede ZeBa Ekspert
30. august 2017 - 08:59 #3
Det lyder ikke godt. Jeg har Debut, og det fungerer uden tvivl perfekt, men det er for avanceret for mig, gider ikke sidde med næsen i en manual halvdelen af tiden.
Men jeg glæder mig til at høre mere om dine erfaringer og håber, det lykkes for dig at få skidtet til at fungere.