Avatar billede Zap Praktikant
30. august 2017 - 10:14 Der er 1 kommentar

Akut behov for hjælp

Hej,
Jeg håber at I kan give hurtig hjælp.
Jeg har ifb. med jobskift fået en ny iPhone og når jeg prøver at gendanne fra icloud siger den at jeg skal indtaste koden til min appelid, som den selv genkender, men når jeg taster koden siger den at der er problemer med at logge ind grundet problem med serveren.
Når jeg prøver at gendanne kodeord siger den at den pågældende appel id ikke findes - hvad kan jeg gøre?
På forhånd tak
Avatar billede michael_stim Ekspert
30. august 2017 - 11:05 #1
Nu da firmaet har väret så söde at forsyne dig med et nyt arbejdsredskab, har det nye firma så ikke en afdeling/person der tager hånd om eventuelle problemer med jeres arbejdsredskaber?

Der er sikkert nogle herinde der kan hjälpe, tänkte bare at det ville gå hurtigere, hvis der nu var sådan en afdeling/person på dit nye arbejde.

Og tillykke med det nye arbejde.