Avatar billede ErikHg Ekspert
02. september 2017 - 14:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Windows XP virtuel-machine på Windows 7 - udgået eller.....?

Jeg har været inde at søge efter Windows XP virtual-machine til Windows 7 på Microsofts hjemmeside, og det ser tilsyneladende ud til at denne funktion er udgået.
Ved nogen noget om, eller hvornår dette er sket ?
Avatar billede 220661 Ekspert
02. september 2017 - 14:28 #1
Avatar billede ErikHg Ekspert
02. september 2017 - 14:45 #2
Ja det ser helt rigtigt ud......
Jeg sad ellers og rodede med det i går aftes. Siden har måske været gået ned, men der stod noget med at det ikke længere var muligt, men det er det så åbenbart alligevel :-) Takker mange gange.
Avatar billede 220661 Ekspert
02. september 2017 - 14:58 #3
Velbekomme :-)
Avatar billede Slettet bruger
02. september 2017 - 17:26 #4
Indhold er ikke tilladt

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede ErikHg Ekspert
02. september 2017 - 19:24 #5
Der lyder meget godt..... jeg har problemer med at få Google ind som standardsøgemaskine, da beskeden "siden kan ikke findes" hver gang popper op.
Jeg ved ikke om dette sker på grund af, at der mangler nogle opdateringer ?!
Der kommer også noget op om netværk. Det er en bærbar pc, som XP Mode er installeret på, og dermed trådløs. Den kan sagtens komme på nettet, men ligeså snart jeg prøver at få Google som standardsøgemaskine popper beskeden op om siden ikke kan findes :-(