Avatar billede Kuni Novice
11. september 2017 - 07:42 Der er 3 kommentarer

google

Hej
Er der nogen som ved hvordan man kan undgå at den side med privatlivspolitik fra Google som popper op hver gang man åbner Google selv om man accepterer så popper den op hver gang
Mvh
Kurt
Avatar billede claes57 Ekspert
11. september 2017 - 09:28 #1
der kan være rod mht gamle versioner af chrome, som ikke altid bliver fjernet helt når den opdateres. https://singularlabs.com/forums/topic/oldchromeremover-remove-obsolete-google-chrome-versions/
grimt, men effektivt program
Avatar billede poko1 Ekspert
11. september 2017 - 12:49 #2
Jeg kan se du har sat spørgsmålet 2 gange og det er vel Google og ikke Crome du spørger til?
Jeg har Accepteret og derefter Sat den ind under Cookies der skal gemmes i Ccleaner.
Avatar billede poko1 Ekspert
11. september 2017 - 12:58 #3