Avatar billede Excellent Juniormester
12. september 2017 - 16:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

at kunne få flere "Filter" resultater vist på en gang - ved brug af filter makroer

Case:
Jeg har 3 bilmærker i en tabel. Audi-BMW-Mercedes. Jeg har lavet en Makroknap til hver, der filtrere min tabel, så kun den ønskede model vises.
Jeg skal have en Makro "kontakt" der kan slås fra og til. Når den er slået til skal det være muligt at "klikke" på eksempelvis "BMW makro filterknappen" og "Audi makro filterknapper" så begge mærker visses i tabellen, istedet for at den ene udelukker den anden. kan dette lade sig gøre uden det bliver for langhåret?

- Evt gøre det muligt at filtrere flere filteresultater på en gang

På forhånd tak !
Avatar billede anedi Ekspert
12. september 2017 - 16:22 #1
Du kan sætte filtre på din tabel, og vælge de modeller du vil have vist uden brug af makroer.
Avatar billede Excellent Juniormester
12. september 2017 - 16:41 #2
Yes, det har jeg allerede. Makroerne operere gennem de filtre jeg har sat på tabellen.
Bruger dem i sammenhæng med flere andre Makro filtre.
Eksempelvis Vælger jeg "Audi" "SUV" "Alder". Alle tre er Makroer der filtrere tabellen.
Problemet ligger i at jeg ikke ved hvordan man eksempelvis BÅDE kan se Audi og BMW i filteret
Avatar billede Excellent Juniormester
12. september 2017 - 16:45 #3
lige en opfølger. Jeg ved godt jeg kan markere BMW og Audi i mit filter. Men med BMW og Audi mener jeg modeller inden for de følgende mærker. og der er et par 100 styks. Så en måde søge efter flere modeller i filteret uden den fjerne den eksisterende søgning må være mit spørgsmål