Avatar billede mondo Novice
20. september 2017 - 12:38 Der er 7 kommentarer

Installation af Office.

Hej
Jeg skal reinstallere min Office 2016 Professional. Der kommer fejl, når jeg går ind via setup.office.com for at hente det.

Er det normalt, at det er nede over et døgn (siden jeg førsøgte første gang). Er der andre steder man kan hente det?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
20. september 2017 - 12:45 #1
Har du ikke den lille installer-fil liggende, du hentede første gang du fodrede den med nøglen?
Den vil jo downloade resten.
Avatar billede mondo Novice
20. september 2017 - 12:57 #3
Har kun nøglen.

Jo, det er et link. Men når jeg logger på, før indtastning af produktnøglen, så kommer denne fejl:

"
Vi kan desværre ikke konfigurere din konto lige nu
Hold fast i din produktnøgle, og prøv igen senere.
Hvis det sker igen, skal du kontakte support.
"

Undrer mig bare over, at der skulle være en sådan fejl hos Microsoft så længe.
Avatar billede claes57 Ekspert
20. september 2017 - 13:11 #4
kender en, hvor der er sket det samme med onedrive. Man kan logge ind via browser, men driveren på pc kan ikke få adgang til kontoen (dvs ikke længere synkronisering på pc). Jeg tror, m$ har pillet ved noget basalt i kontostyringerne.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
20. september 2017 - 13:17 #5
Om ikke andet, så kontakt deres support (som de jo også selv opfordrer til) - det kan ikke betale sig at gætte ret meget videre, da det som regel løser problemer i den retning.
Avatar billede mondo Novice
20. september 2017 - 13:40 #6
Ja, det må jeg jo gøre, hvis der ikke kommer et svar her. Tænkte, at det var hurtigere her, hvis det var et alment problem ...
Avatar billede Slettet bruger
20. september 2017 - 13:40 #7
nedbruddet har sikkert noget at gøre med hotmail/outlook nedbruddet.