Avatar billede Kuni Novice
28. september 2017 - 07:38 Der er 3 kommentarer

outlook mail

godmorgen
Er der en som ved om man kan indstille OUTLOOK MAIL / HOTMAIL,DK
til at man kan få kvittering på at modtager har fået / læst den mail som man har sendt til dem.
På forhånd tak
Kurt
Avatar billede Slettet bruger
28. september 2017 - 15:06 #2
ja - men du skal være opmærksom på, at det afhænger af modtageren om de sender en mail:
mange servere sender ikke bare en kvitteringsmail når mailen er modtaget, og det er op til modtageren (brugeren) om han/hun vil sende dig en kvittering for læsning - der er ikke noget at gøre for at være 100% sikker på det
Avatar billede Kuni Novice
29. september 2017 - 12:22 #3
Ok mange tak for hjælpen
Hilsen
Kurt