Avatar billede Jolles Professor
03. oktober 2017 - 11:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

HP officejeg pro x576 dw kræver brugerens indgriben

Jeg kan ikke se, hvor den indgriben er nødvendig, men hver gang, jeg vil printe, starter den - og går i stå.
Jeg har forgæves været på hp's hjemmeside, forsøgt med hp-doctor (hedder det vist), spurgt rundt omkring, og ingen kan hjælpe.
Af og til knirker printeren - og udsender et tomt ark.
Avatar billede ErikHg Ekspert
03. oktober 2017 - 11:43 #1
Jeg kan se på nettet, at det ikke ligefrem er en printer i den billige ende, pris omkring 7000 kr. så meget mere ærgerligt er det, at den ikke fungerer som man kunne forvente :-(
Er fejlen kommet pludselig eller har den været der hele tiden?
Hvad er styresystemet....?
Det virker mærkeligt, at den som du skriver "af og til knirker". Det er ikke ligefrem gode tegn.
Avatar billede INK Ekspert
03. oktober 2017 - 12:00 #2
Hvordan er printeren tilsluttet? netværk, usb eller trådløst?

Har du prøvet at afinstallere komplet og så reinstallere med nyeste drivere?
Avatar billede Slettet bruger
03. oktober 2017 - 12:49 #3
prøv at gå ind i selve printeren og print et test-ark (noget med testside eller konfigurationsside børe der være i menuen) - så kan du i det mindste se, om det er printeren, eller computeren som har noget som skal fikses
Avatar billede Jolles Professor
11. oktober 2017 - 07:42 #4
Problemet løst via geninstallering.
Tak for venlig hjælp.