Avatar billede Jannickhess Professor
07. oktober 2017 - 21:50 Der er 4 kommentarer

Dvd formatering til Hdd optager Samsung D8900 N

Jeg ønsker at formatere en dvd i det rigtige format, men hvilket format, skal jeg benytte mig af?
Avatar billede cht22 Professor
07. oktober 2017 - 22:23 #1
Du skal bare bruge den initialize som optageren selv kan lave.
Avatar billede Jannickhess Professor
07. oktober 2017 - 22:34 #2
Den kan ikke lide min dvd, "Den spytter den igen" - uanset hvilken en jeg bruger, jeg har tidligere, kunnet, jeg plejer dog at formatere dvd'en først på min computer, men det er her den giver problemer, hvordan kan det så være?
Avatar billede cht22 Professor
07. oktober 2017 - 22:40 #3
Det har jeg ikke været ude for. Det er dog en LG optager jeg har. Den spørger bare om skiven skal initializeres, hvis jeg sætter en tom dvd i.
Avatar billede hemberg Forsker
09. oktober 2017 - 23:30 #4
Engang var der noget med at begrænse skrivehastigheden når du laver en dvd. Prøv evt. med 4x hastighed i stedet for 16x. Og er der ikke også noget med hvordan eller om dvd er lukket for yderligere optagelser?